26 Nisan 2010 Pazartesi

Pazar öğle yemeği, Papermoon...

Olan oldu ne yazık ki Macbookumun üzerine sütlü çayım döküldü:(
Can'ın laptopuyla idare ediyorum, 2 sene önceki laptopum olmasına rağmen kaba haliyle sanki eski doğu bloku ülkelerindeki kullanım dışı kalmış askeriye fazlasına benziyor:)))  Birkaç gün beni idare eder misiniz:)





Bu kadar suratsız değilimdir ama laptopuma canım sıkıldı ve bu  yüzden suratım asıldı:(
Napalım sağlık olsun servise bırakacağım bakalım...


















Papermoon hafta arası fazla kabız 0luyor, Pazar günleri sakin olmasını seviyorum. Önden salatalar söylendi...



Beg sabah Happily Ever After'da pancakeleri götürünce öğle yemeğinde salata ile dengeledi...





Haluk hafif bir seçimle salata Saporito ve ardından beyaz şarap sosunda dil balığı ile sağlıklı ve hafif bir seçim yaptı...Ponponum balzamik soslu fırın tavuğun tamamını yedi yanında penne olmasına rağmen onları yiyemedi... Biz de çocuklara aman ye diye ısrar yoktur. Beslenme alışkanlıkları çocukluktan geliyor. Bazen pekçok ailenin çocuklarının sebze yemediğinden şikayet ettiğini duyarız ama genele baktığımızda da aileler beslenme alışkanlıklarına nasıl bir örnek oluyorlar dersiniz?
Önden bol roka salatası söyledim:) Bayılıyorum rokaya evdeki yardımcım ailemizin ferdi saydığımız Elisabeth önden salatayı 'prova yapacak mısın? diye sorar:))) Yani yemeğe ön hazırlık gibi:) Çoğu zaman bir davete gideceksem veya geç yemek yeneceğini bildiğim ortamlara evden çıkmadan da koca bir çanak salata yiyip çıkarım ki orada gözüm dönüp saldırmayayım:) Böylece gittiğim yerde keyfini çıkararak medeni bir şekilde yemeğimi yiyebilirim:)
Hoppala roka salatamın fotoğrafını kaybettim şimdi:)))) Söylüyorum Rus askeriye fazlası gibi laptop diye:)) hahaha çok iyi fotoğraf yazısını yazdım fotoğraf uçtu:))) Bu hafta idare edin beni lütfen:) Buldum şimdi en altta ama üste taşıyamadım:)

Ardından Papermoon'da en sevdiğim Izgara somon:) Kesimini bile çok güzel yapıyorlar:)





Başıma açtığı onca derde rağmen sütlü çay bensiz ben onsuz olmuyor, olamıyor:)

















5 yorum:

  1. bu postu sabahın 5inde okuyorum ve canım acayip salata-balık çekti:) çok hoş bi haftasonu olmuş gene.. ama haluk beyi göremedik bu sefer resimlerde.. twitterdan tatsız olayı öğrendim nazar diyelim..siz yılmazdan canınkiylde olsa bizi postsuz diyet yemeksiz bırakmayın..

    YanıtlaSil
  2. Yakında sayenizde sütlü çaya başlayacağım çok cazip bahsediyorsunuz! Afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım ızgara somona. Num Num'da da güzel yapıyorlar. Sütlü çayı da denemek istiyorum en kısa zamanda. Köpük köpük çok leziz görünüyor. Bir ara özel çay sütleri satılıyordu. Sizin süt seçiminiz ne? Ben pastörize tercih ediyorum genelde.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. sütlü çayla ilgili postlardan ben de çok etkilendim, Starbucks'ın tea latte'sini içiyorum son zamanlarda, tarçınlı.
    Nasıl, sizinkiyle tat farkı var mı acaba?

    YanıtlaSil