16 Mayıs 2010 Pazar

Cihangir White Mill'de nefis bir kahvaltı...

Beyaz omleti yanında bol domates ve salatalıkla çok seviyorum. Hem hafif hem de yüksek proteinli... 
Yaz öncesi forma girmek için en sağlıklı seçenek...
Çok açık renk çıkmış ama 4 yumurta beyazı ile hazırlanmış bir omlet. Bol kırmızı biberle tatlandırılıyorum:) Biz tam bir süt, yumurta ve yoğurt ailesiyiz çok seviyoruz çok:)
Çantamda bu harika biberi taşıyorum. Omlet ve domateslere lezzet katıyor:) Çantam hafiften mutfak gibi:) Sodyumu azaltılmış tuz, biber, splenda her an herşey çıkabilir:) Ara öğünler için mutlaka muffin, cookie vs. Yok şaka yapmıyorum, gerçekten:)
Beg Egg Benedict ısmarladı... Hafif versiyonunu evde yapıyoruz ama bir çatal aldım bu da gerçekten çok lezzetliydi.
Haluk tam bir pazar kahvaltısı yaptı. Aşağıda ki tabağa ilave sahanda bir yumurta ile...Yalnız eve döndüğümüzde biz çocuklarla yemek yerken o yemeyerek dengeledi ama yine de öğün atlamanın kilo kontrolünü zorlaştırıcı bir durum olduğunu belirtmeden geçemiyorum...
Bu arada ponponum White Mill'in nefis bahçesinde kendine küçük tatlı bir arkadaş edindi...
Evden çıkmadan erken kahvaltı yaptığı için sıcak çikolata içerek salıncakta minik arkadaşıyla keyif yaptı.
Hepimiz minik Ece'ye hayran kaldık:) Ne tatlı ve şirin değil mi? :) Belli ki gelecekte de çok fıstık birşey olacak:) O kadar tatlı konuşuyordu ki görmeniz lazım:) Can'ın gözlükleri de ona çok yakıştı:)
White Mill'in bahçesi özellikle çocuklu aileler için harika, çok sevdik:)
Şimdi bu da nereden çıktı derseniz, akşam Kuruçeşme El Beso'nun cafesi açıldı.
Bu da akşam keyif çayı:) Yıllardır çayı soğuk sütle içen ben son 3 yıldır latte gibi içmeye sardığım için sıcak köpüklü süt kullanıyorum:)

5 yorum:

  1. Bayılıyorum sizin pazar kahvaltılarınıza :)Sayenizde yeni mekanlar öğreniyorum ve gidip deneyince seçimlerinizin ne kadar güzel olduğunu görüyorum.Bugün Bebek'teki Happily Ever After'daydım arkadaşımla,harika manzara ve kahvaltı :) White Mill'i de en kısa zamanda ziyaret edicem.Size ve tüm ailenize iyi haftalar diliyorum...

    Melek

    YanıtlaSil
  2. merhaba,

    sizinle ve ailenizle tanışmak büyük keyifti. Blog resimlerini Ece'ye gösterince ece "Cannnn!!!" diye gülerek bağırdı :))
    o gün çektiğiniz diğer resimleri de bana mail atabilirseniz çok sevinirim. Begüm'e de şimdiden bol şanslar!! Yeniden karşılaşmak dileğiyle
    Ece'nin annesi Pınar

    YanıtlaSil
  3. ben sizi salata soda ile beslenen biri zannediyordum . harika tarifler veriyorsunuz, resimler tariflerden de güzel. tebrikler

    YanıtlaSil
  4. Bi kere daha sütlü çayınızdan bahsederseniz çığlık atıcam!

    YanıtlaSil
  5. çantanızda baharat taşıdığınıza inanamıyorum :)) bu, çantamda daha neler taşıyabileceğim konusunda ilham verdi.

    YanıtlaSil